cukierki reklamowe cukierki reklamowe

Specjaliści od marketingu coraz częściej sięgają po słodycze reklamowe

Każdy z nas uwielbia słodkości. Chociaż czasami staramy się ograniczyć ilość spożywanych słodyczy, to jednak gdy jesteśmy częstowani, to trudno jest nam odmówić. Z tego też powodu bardzo często korzystają z tego specjaliści od marketingu, którzy proponują jako formę reklamy właśnie słodycze reklamowe.

Warto zwrócić na ten fakt uwagę, ponieważ jeśli sam chcesz wykorzystać cukierki reklamowe do promocji własnego biznesu to warto wiedzieć, jakie korzyści możesz dzięki temu uzyskać. Można do nich zaliczyć:
– nawiązanie miłej relacji z klientem;
– miłe skojarzenia z naszą firmą;
– doskonała forma reklamy zarówno względem klientów korzystających z naszych usług, jak i przyszłych;
– cukierki są słodkim podziękowaniem za współpracę.

Jak widać korzyści jest tutaj całkiem sporo, dlatego warto zdecydować się na taką formę promocji.

Cukierki jako forma reklamy

Tego rodzaju słodkie reklamy możesz przygotować razem z jedną z wielu firm przygotowujących gadżety reklamowe, czy nawet właśnie cukierki w specjalnych opakowaniach. Wbrew pozorom jest ich całkiem sporo na rynku i proponują przygotowanie słodyczy dla firm, jak i osób prywatnych, które w ten sposób chcą podziękować gościom za przybycie na rodzinną uroczystość.

Oczywiście warto się do tego odpowiednio przygotować. W pierwszej kolejności powinniśmy dokładnie przygotować projekt opakowania. Powinno się na nim na pewno znajdować logo twojej firmy, jak i coś co zachęci do ponownego skorzystania z twoich usług. Może to być ciekawe hasło reklamowe, albo podchwytliwe pytanie. Pamiętaj także o kolorach. Lepiej nie stawiać na te delikatne pastele, ponieważ mogą one wówczas nie zostać zauważone przez klientów.

Kolejnym ważnym aspektem jest miejsce, w którym można sięgnąć po cukierka albo też zostać nim poczęstowanym. Większość sklepów stawia niewielką miseczkę przy kasie, gdzie można dorzucić cukierek do zamówienia albo poczęstować klienta. Jest to jednak rozwiązanie bliższe restauracjom czy sklepom internetowym. Znacznie lepiej jest zachęcić klienta do poczęstunku w dodatkowym miejscu. Na przykład warto urządzić kącik, w którym można poczekać czy przemyśleć zakupy. Prosta, ale wygodna kanapa i stolik kawowy z miską lubianych przez wszystkich cukierków powinien doskonale sprawdzić się w tej roli.

Wówczas klienci będą znacznie bardziej swobodni i będą mogli cieszyć się zarówno z słodkiej przyjemności, jak i sprawdzić co ciekawego znajdą na papierku. To tez doskonała zabawa dla dzieci twoich klientów. Szczególnie tych ciekawskich.